25 Ağustos 2013 Pazar

Ege'nin Dis Bugdayı Pastası



Lise arkadaşlarım hep gözümün bebeği... Bir kız arkadaş grubu olarak o kadar farklıyız ki bazen kendimiz de hala nasıl arkadaş olduğumuza inanamıyoruz. Neredeyse hepsi evlendi ve çocuk sahibi oldu ve açıkçası bu durum hiçbir zaman çok hoşuma gitmedi :) Ben hep tralayla hoppidi kız arkadaş grubu kalmayı hayal ediyordum, hayallerimi yıktılar, artık Taksim geceleri bizsiz... Onun yerine diş buğdayı partisi falan yapıyoruz:) Canım Başak'ımın bir ısırımlık oğlu Ege'nin diş pastası huzurlarınızda efendim. Ta Bostancı'lardan Yeşilköy'e kadar sapasağlam gitti bu sıcakta. Tabii ben pimpirikli biri olduğum için her beş dakikada bir kutuyu kontrol ettim, vardığımızda garsona saat başı pastanın soğukta olup olmadığını sordum falan, illallah dedirttim... İçi sütlü çikolata ganaj, hafif portakal dokunuşlu mis gibi bir pasta.

Ege'nin diş buğdayı  köşesi
İki Başak arası tost Ege

0 yorum:

Yorum Gönder

Special design for Bonbon Butik Pasta by GeCe