11 Kasım 2013 Pazartesi

Eflatun bir rüya - Modern bir dogum günü pastası



Control freak cinsinden biri olduğum için bir pasta istendiğinde her türlü ayrıntının bana söylenmesi ne yalan söyleyeyim hoşuma gitmiyor, genel çerçeveyi tabii karşımdaki kişi söylesin, gerisini benim hamarat ellerime bırakıp arkasına yaslansın istiyorum, ki genelde böyle bir şey gerçekleşmiyor... Ama bu sefer oldu, çok da güzel oldu be! Kendim yaptım diye demiyorum, çok sofistike, çok modern bir şey çıktı elimden. Pastayı bitirdiğimde hayran hayran bakıyordum, renkler beni hipotize etti. Evet, yetişkinlere pasta yapmanın başka bir tadı var... Bu pasta bir doğum günü pastası olarak yapıldıysa da bence biraz farklılaştırarak klasik kalıpların dışında çok güzel ve elit bir nişan ve düğün pastası da olabilirdi. Tadından bahsetmiyorum bile, valrhona kakao, callebaut kuvertür çikolatayı ve frambuazı benim üstüme  dökseniz ben de kainat güzeli seçilirim vallahi :-)

0 yorum:

Yorum Gönder

Special design for Bonbon Butik Pasta by GeCe