25 Temmuz 2014 Cuma

Sakacı Sirin ve Sirine

Sirinleri görmek için küçükken az uslu durmadım. Degil Sirinleri, onların kırmızı mantar evlerini bile görmedim. Annemin aldıgı kültür mantarlarının Sirin evi olmadıgını anlamak için dahi olmaya da gerek yoktu. Ne saftirik çocuklarmısız yaw, yok artık, uslu bir çocuk olursak Sirinleri bile görebilirmisiz, peh... Simdiki çocuklar bizim gibi Sirinleri görmek için avanak avanak uslu durmuyor, annelerine iki çıglık atıp pastasını bile kapıyorlar. Tabii sözüm bilissel yetenekleri fazla gelismis Ali Efe'den dısarı <3 Karsınızda Ali Efe'nin ikinci yas pastası... Kendisi Sakacı Sirin olur, hani ona buna patlayan hediye paketlerinden veren, sonra da sinirleri alt üst eden kahkahasından atan. Bu seferki kurbanı Sirine, yani kuzeni Oya. Ikisine de nice mutlu yıllara diyorum. Bir dahaki Sirinler pastasını benim en sevdigim karakterlerden seçin gari, Gargamel ve Azman forever... Hahaha yasasın kötülük ^_^
Hamis: Ben böyle degildim, sonradan oldum :-)
Hamis 2: Gökçe tenk yu beybi

0 yorum:

Yorum Gönder

Special design for Bonbon Butik Pasta by GeCe