30 Ağustos 2014 Cumartesi

30 Yas Pastası


Dün Kadıköy'de Greenpeace'e destek vermek için benim yaslarda zannettigim genç bir çocukla form dolduruyoruz. Sıra dogum tarihime geldi. 1981 dedim, çocuk 1985 yazdı, yok 81 dedim, çocuk afalladı, "ama çok genç gösteriyorsunuz," dedi. Çocuk tesekkür etmemi falan bekledi herhalde. Elindeki ipad'i kafasına gecirecektim ki adında barıs geçen bir örgütün çalısanını yol ortasında paralamayayim dedim, nasıl olsa o da 33 yasına gelecek, avanak avni. Anlayacak ki aslında 33'ün 25'ten pek de bir farkı yok, yeter ki sen 25 yasında kalmayı, öyle yasamayi iste ve bil. Kaknem orta yasli kadın-erkek havasına girme... Neyse ya ben ne diyecektim, sey diyecektim, hımmm, evet 20'li yaslarındakiler için 30'a gelmek büyük bir kabus, özellikle de kadınlar için. Onlara, "Saçmalamayın len, Keep Calm And Eat Cake," diyorum :-)

0 yorum:

Yorum Gönder

Special design for Bonbon Butik Pasta by GeCe