19 Mart 2015 Perşembe

modern nişan pastası - kaleidoskop esinli pasta


Evet, evet fantastik işler yapmayı seviyorum. Sıradan olan canımı sıkıyor çoğu zaman. Zorlanmayı seviyorum, biraz manyağım galiba, strese girmeyi de seviyor olabilirim, kabul ediyorum mazoşistim  :) Ama çok güzel olmamış mı? Şimdiki çocuklar bilmez herhalde ama ne çok severdim kaleidoskopla oynamayı, hala da çok seviyorum; renkler, desenler ışıl ışıl dönerken her şeyin birden fazla görüntüsü olduğunu, görünüşe pek de aldanmamak gerektiğini düşünüyorum; aynı nesneler ama her seferinde bambaşka kombinasyonlarla... Bir görüntüyü asla aynı haliyle bir daha göremiyorsunuz kaleidoskopta. Benim bu seferki kombinasyonum da bu pasta işte. Nişan pastası için bu kadar fantastik takılmama izin veren C.'a çok teşekkür ederim.



0 yorum:

Yorum Gönder

Special design for Bonbon Butik Pasta by GeCe