23 Eylül 2013 Pazartesi

Ahtapotlu pasta - Ege'nin baby friendly ilk yas günü pastası


Karmaşık duygularla yaptım bu pastayı. Ölüm ve  doğum fazlasıyla birarada, birine çok üzülürken aynı anda diğerine çok seviniyoruz. Hayat bize kendisine tutunmamız için birden fazla neden vermeyi ihmal etmiyor. Sevgili arkadaşım Canan'ın annesi Birsen Teyze'yi kaybetmenin üzüntüsüyle yaptıysam da bu pastayı,  Ege'nin ilk doğum günü pastasına bu hüznü geçirmek istemedim, onun için de capcanlı renkler kullanmak istedim. Umarım ahtapotun sekiz koluyla birden tutunur hep hayata.

Bu, sadece kutlamaya gelecek bebeklerin pastasıydı bu nedenle onlara elma, muz ve çok az da gerçek kahverengi şekerle tatlandırılmış, havuçla besleyici değeri arttırılmış, incecik bir tabaka halinde sürülmüş vanilyalı kremalı küçük bir pasta yaptım.      



Kutlamanın tüm konsepti Ege'nin annesine ait, Başak'ım tüm zevki ve zerafetiyle müthiş bir iş çıkardı, bana da azıcık katkıda bulunmak düştü.

0 yorum:

Yorum Gönder

Special design for Bonbon Butik Pasta by GeCe