18 Ekim 2015 Pazar

naked cake düğün pastası ve cupcake kulesi


Her pastacı bir gün naked cake yapmayı tadacaktır :) İyi ki de tatmışım, sürekli yapabilirim, çok şık çok sade çok lezzet odaklı çok saf... Fundikim düğününde insanlar güzel bir şey yesin, içinde katkı maddesi, gıda boyası, şeker hamuru olmasın istedi; cupcake de karar kıldık ama en üst kata da bir pasta koymak gerekiyordu. Gelin buketiyle (aşağıya bakınız efendim:) uyumlu bir naked cake yani çıplak pasta yapmak istedim, herkes bayıldı, saniyeler içinde cupcake'ler bitti, her zaman gerçekleşen şey değil ben bile yedim :) 

Bu muhteşem fotoğrafları da tahmin edebileceğiniz gibi bendeniz beceriksiz Başak çekmedi, baksanıza nasıl ışıldıyor hepsi. Sevgili arkadaşlarımın kurduğu "balpictures" marifetiyle çekildiler. Onlara da ayrıca teşekkür edeyim bana çektikleri kıyak için :) Sizin yerinizde olsam ne müthiş işler yaptıklarını görmek için ig hesaplarına bir bakarım: @balpictures



İki çılgın dans arası fotoğraf çektirmeyi de başardım :)


Bu muhteşem gelin buketi Gökçe'den... Instagramdan yaptığı işleri takip etmek isterseniz @ralflowerdesign


Bir damat yakaladım galiba :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Special design for Bonbon Butik Pasta by GeCe