18 Ekim 2015 Pazar

renkli chalkboard düğün pastası


Düğün pastası hazırlamak başlı başına bir olay. Çok özel bir güne eşlik ediyor ne de olsa. Yüzlerce insan görüyor, tadıyor, fotoğrafları çekiliyor... Bir de düğün 600 kişilikse ve sipariş de düğünden on gün önce geldiyse tüm alarm zilleri çalmaya başlıyor. Evet kesinlikle çok zorlandım bu pastayı yaparken ama bir yandan da büyük bir "challenge" oldu.
Bir de kendime zorluk çıkarmaya bayılınca işin içinden nasıl çıktım ben de bilmiyorum :) En alt kattaki ruffle'lar bitmedi, bitmek bilmedi, hayır kardeşim niye kaşınıyorsun da kendi kendine ruffles gül yapıyorsun, isteyen mi oldu sanki :) Neyse huyum kurusun. Ben çok beğendim ortaya çıkan sonucu, gelin de çok beğendi, yani işlem tamam...




Merak edenler için söyleyeyim bu chalkboard imajını nasıl oluşturduğumuzu. Nisa Hanım davetiyeleriyle uyumlu olmasını istedi. Biz de davetiyedeki tasarımı kendi chalkboard tasarımımıza uyarladık. Aşağıda gördüğünüz davetiyenin son hali değil, yazı karakteri sonradan değişti ama asıl davetiye imajını bulamadım, bir fikriniz olsun diye koyuyorum.







0 yorum:

Yorum Gönder

Special design for Bonbon Butik Pasta by GeCe